11.9.2013

Ring-Ding-Ding-Ding-Dingeringedin! Ja ilmoitus erikoispostauksesta

Ylvis - The Fox
Liian hyvä. :3 Pahoittelen heti kättelyssä kuvien koosta, pienensin niitä liikaa ja jos laittaisin isoimmaksi mahdolliseksi, laatu menisi heti surkeaksi...
Mistäs alottaisin? Oikeestaan, mulla on kuvia vaan lauantailta, eiliseltä ja tältä päivältä. Lauantaina lähdin Krissen ja Sirun mukaan n. 5km per suunta "vaellukselle". Itsellä Leo, Sirulla Ace ja Krissellä Soili, joka kantoi satulalaukkua. Mukava toi lenkki loppujen lopuksi oli, vaikka oli tosi kuuma näin syksyllä ja mun jalat oli taas kipeet... Ja omena, joka oli mun eväänä jäi kesken, koska se tippu kädestä maahan, siis sillai ilman kuoria, et siihen jäi ne hiekat. :( Surullista, tiedän.




Eilen, tiistaina menin koulun jälkeen Sirun kanssa hyppäämään. Ajattelin ensin ottaa Lean, mutta otinkin Tedin, koska Lean kanssa pitää keskittyä nyt enemmään kouluun, koska osallistuin (kerroin varmaan jo) sillä sittenkin vielä koululuokkaan Getrisen ja Fiirakonin kisoissa. Huh, ne on jo lauantaina!
Tedi oli kovin innoissaan, kun näki mun rakentaman radan. Olin kerrankin vähän panostanut radan tekoon, ja tehnyt huiman yhden vähän "erikoisemman" esteen. Erikoisel tarkotan, ettei olla sellasta hypätty paljoa. Rata ei kuitenkaan kauaa ollut Tedin mielestä enään kiva, koska yksi esteistä oli tosi leveä ja yhdelle korkealle esteelle oli vähän saada kunnon lähestymistä.
Jaaaaaa ilme :D




Ilmoitan tässä välissä ennen kuin unohdan erikoispostauksesta. Laitoin tuohon sivupalkkiin äänestyksen seuraavista:
-Kuvapostaus, eli siis antakaa ideoita mitä kuvaan, esim. puhelimen taustakuva, Tedin harja, yms. Mitä vaan, mutta en välttämättä kaikkia toteuta.
-My Day, eli ihan perus juttua mun päivästä. Ja se tulisi kuvien muodossa, koska en omista videokameraa. En kuitenkaan ole varma miten tämä onnistuu, koska ajattelin, että tämän voisi tehdä koulupäivänä, enkä ole varma miten ehdin kuvaamaan.
-10 asiaa, joita ette minusta (ehkä) tiedä, kerron siis kymmenen asiaa itsestäni, joita ette tiedä.
Siinä teille äänestettävää.
Illalla vielä uudemman kerran hyppäämään, tällä kertaa Lealla ja Krisse ja Siru myös hyppäsivät. Kävin myös myöhemmin illalla maastossa Leolla, mutta kuvia ei ole, koska oli liian pimeää kuvata. Leo muuten meni tosi kivasti, poni ei enää pukittele niin paljoa ja pysyy hyvin lapasessa. Toisin kuin Blue, joka on mennyt vaan pahempaan suuntaan.. Nykyään se kiusaa muita hevosiakin ja ärsyttää mua kaikilla keinoilla. Huoh.

Sain kokeilla Louta. Ja se sopii mulle ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti