5.11.2015

Viikonloppureissu kisoihin; Ir-Anin kisat 1.11.

Moikka! Mulla oli tosi kiva viime viikonloppu Pörrön luona! 1.11. eli viime sunnuntaina oli siis Kht Ir-Anin kisat Porvoossa, mutta itse en olisi saanut sinä päivänä kyytiä molempiin suuntiin, joten menin jo lauantaina Pörrölle yöksi mukanani uskollinen kisatammani Crys ja mahdollisena tulevaisuuden lupauksena Raph.


Mikä ei kuulu joukkoon?


Ilta meni oikein viihtyisästi; autoin loppujen ruusukkeiden liimailussa, pari tuntia loikittiin esteitä, tein tuttavuutta Pörrön ihanien lemmikkien kanssa ja katsottiin Putousta. Liimailin myös Raphin otsapantaan timantteja takaisin kiinni, kun ne pirulaiset irtoilevat aina (syynä kenties huono kuumaliima vai huono nahka?). Lopulta tosin päädyin repimään pienemmät timantit irti ja jätin vain isot vihreät.

Kisapäivä valkeni Pörrön kännykän järkyttävällä herätysäänellä (tiedättehän sen iPhoneissa olevan TYYT-TYYT-TYYT) hiukan yhdeksän jälkeen. Auttelin - sen minkä puuhevosella ratsastamiselta ehdin - radan rakentamisessa ja nopeasti kaikki olikin kisaajia vaille valmista. Kht Riman Minni saapui ennen kisaajia myös auttelemaan, häntäkin oli kiva taas tavata!

Radoistani mulla ei ole ollenkaan kuvia, kun kellään muulla ei tainnut olla kameraa mukana, mutta Pörrön pikkusisko videoi mun radat, paitsi 30-40 cm koska kameran kanssa oli jotain säätöä. Ja tosiaan siis ensikertalainen Raph sai mun kanssa 20-30 cm tyyliluokasta kolmannen sijan ja 50-60 cm luokasta toisen sijan sekä Minnin, joka päähänpistoksena halusi mennä orillani pari luokkaa, kanssa 80-90 cm kolmannen sijan. Aika hyvin siis! Varsin tyytyväinen olen tuohon Minnin ja Raphin sijaan, sillä kumpikaan ei koskaan ole hypännyt 80-90 cm ratana, mutta puhtaasti menivät. 
Ja Crys, voi Crys! Tamma yllätti mut taas; 70-80 cm, 80-90 cm ja kür kaikissa ensimmäiselle sijalle. Olen vieläkin yllättynyt tosta, koska tuntui että menin tosi hitaasti nuo radat ja kür nyt meni vähän niin ja näin.


Näissä kisoissahan kisasin mun ensimmäisen kürin ikinä joten arvatkaa vaan kuinka paljon stressasin sitä! Onneksi mun ei kuitenkaan tarvinnut lähteä ekana niin pääsin näkemään muutaman radan ennen omaani ja se helpotti vähän oloa. Rata meni ihan hyvin, muttei yhtään niinkuin suunnittelin, sillä kaiutin sanoi jo ensimmäisen ratsukon kohdalla itsensä irti joten musiikkia jouduttiin soittamaan kännykästä, mistä ainakaan minä en sitä kunnolla kuullut. Kuitenkin selvittiin rata loppuun ja yllätyksenähän se eka sija tuli!


Juu tää jäi vähän köyhäks because reasons.

Kiitos mukavista kisoista ja viikonlopusta Pörrölle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti