25.12.2014

Joululahjalla leikkimistä


Ylistäkää kännykkälaatua!
Sain joululahjaksi pitkään toivomani Wacom Bamboon piirtotabletin ja olen nyt ollut ihan innoissani harjoittelemassa piirtämistä sillä. Jotain olen jopa oppinutkin, mutta ihan kamalasti pitää vielä harjoitella, kuvat kun ei vielä vastaa samaa tasoa kuin paperille piirtämäni kuvat.

Kauhistelin tuossa aamulla kuinka kamalan kesäinen (ja huonosti toteutettu) banneri tällä blogilla on ja sain idean piirtää uuteen banneriin itse tausta ja läntätä joku kuva siihen päälle. Aika kivahan tästä tuli, mitä itse olette mieltä? Haha, kuinkakohan monesta blogista pian löytyy samalla tavalla tehty..? :D

Jottei tästä postauksesta nyt ihan "turha" tulisi, laitan tähän julkaisematonta jouduin korjaamaan ton sanan useasti, enkä tiedä onko se vieläkään oikein ratsastusmateriaalia viime viikolta kun touhusin hetken Bluen kanssa pihalla. Pohja oli aivan jäätävä, kaaduin melkein jokaisen hypyn laskeutumisvaiheessa!




#artsy #eye :DD


Vertauksena ylempiin kuviin, me saatiin jouluaattona näin paljon lisää lunta!

1 kommentti:

  1. Onko sulla kuvia/videoita niistä niittyjoen syyskisoista(2014) joissa mahdollisesti minä esiintyisin? Mulla oli päällä raidalliset legginssit ja valkea paita ja jalassa lenkkarit. Ja mun heppa oli semmonen hiirakko kangas poni. Jos löytyy kuvia / videouta voitko lähettää pinsku.siltala@outlook.com.

    VastaaPoista