19.10.2013

Voihan lumikuurot

Tänään (lauantaina) tuli aamulla lunta reippaasti kuuroittain. Tässä lähellä oli yöllä räjähtänyt (kyllä, räjähtänyt) muuntaja, joten sähköjä ei ollut, oiva tilaisuus siis mennä ulos, kun nettikään ei toiminut..
Ensin vein hepat ulos, sillä välin kun Krisse yritti päättä kellä ratsastaa ja kenet minä saan, sillä halusin mennä jollain Krissen hevosella. Sain lopulta Hössön ja Krisse otti Namin.
Hepat jouduttiin hakemaan melko pian pois tarhasta, koska lumisade yllätti. Pieni sade ei olisi haitannut, mutta kun sitä lunta alkoi tulemaan aikas paljon.






 Lumisade osoittautui lopulta vaan kuuroksi, mutta kaikki hepat oli jo tallissa, niin ei alettu viemään enää takaisin.
Laitettiin sorakentälle yksi pysty ja neljä puomia. Hössö oli alusta asti tosi kiva, kuunteli hyvin apuja ja kulki nätisti. Eikä edes pudottanut kertaakaan, vaikka este tosin oli kyllä koko ajan 50 cm.
Tämän jälkeen päätettiin lähteä maastoon, Krisse Davilla, joka on meillä tämän viikonlopun ylläpidossa ja minä Benillä.



Ryhti hoi!




Katoin ensin, että mä olen tossa Namin selässä, mutta tajusin sitten että se on Krisse.



Fasaani asialla.

2 kommenttia:

  1. Moi!
    Mielestäni blogisi on ihan paras. Minulla on itsellänikin keppariblogi ja olen saanut aik. paljon inspiraatiota sun blogista ihan blogiin ja kepparien hoitoon.Ihan paras blogi!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aw, voi kiitos! Viestisi todellakin piristi päivääni! :3

      Poista