8.12.2013

8. luukku: Kuka minä olen?

Tosiaan, esiinnyn täällä tietysti useasti, totta kai ja minusta on pieni esittely tuolla blogitekstien alapuolella, mutta kuka minä oikeasti olen?
Anteeksi laatu.


Olen siis Tia, ruskeahiuksinen, 162 cm ja kalpea-/huonoihoinen tyttönen Orimattilasta, joka siis sijaitsee lähellä Lahtea.
Tyylini ei paljoa massasta eroa: laggengsejä, farkkuja, toppeja ja huppareita. Rakastan myös säärystimiä. Sen sijaan ihoa myöräileviä pitkähihasia en jostain syystä voi sietää päälläni.
Ulkonäöltäni muuten olen tosi arkinen. En meikkaa kovin usein, en laita hiuksia mitenkään erityisemmin enkä muutenkaan panosta ulkonäkööni. Omistan huonon ihon, ja sen huomaakin joistain kuvista, mutta itseäni se ei ole yleensä haitannut.
Luonteeltani olen energinen, pirteä ja puhelias, useimmiten ainakin. Tykkään nauramisesta, joten se selittää paljon miksi nauran melkein kaikelle. :D Viihdyn parhaiten yksin, sillä ahdistun helposti porukassa. Jalkavioista huolimatta (en nyt tiedä voiko niitä sanoa vioiksi, sillä ei ole todettu mitään) olen tosi liikunnallinen, vapaaehtoisesti siis. En tykkää yhtään, jos joku käskee liikkumaan, mutta vapaaehtoisesti teen niin mielelläni, koska silloin saan päättää paljonko liikun, jne.
Toisinaan olen tosi vaitonainen ja omiin ajatuksiini upputunut. Nykyään uppudun omiin kuvitelmiini ja mietteisiin niin syvästi, etten välttämättä edes tajua jos minulle puhutaan.
Tykkään myös puhua, vaikken nykyään niin usein, koska pätkin ja änkytän jostain syystä sanoissani. +puhun TOSI nopeasti.
Rakastan musiikin kuuntelua. Musamakuni onkin tosi laaja, rockista popiin. Mutta en oikein pidä suomalaisista laulajista, Elastinen tosin on poikkeus. Enkä pahemmin piittaa naislaulajistakaan, miehet ovat enemmän makuuni. Kärkikolmikoksi sanottaisiinkos vaikka 1. Linkin Park, 2. Jason Derulo ja 3. Swedish house mafia.
Harrastuksiini kuuluu kepparointi, ratsastus (ei kovin säännöllinen) ja piirtäminen. Ennen myös luin paljon, mutta se on vähän jäänyt.



Eiköhän tässä ollut hieman laajempaa käsitystä antava esittely. Ja tosiaan, en oikein osaa esitellä itseäni, joten..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti