16.11.2013

Ennennäkemätöntä tässä blogissa: VIDEO!

Päätimpä nyt kokeilla videoiden tekoa, joten latasin Movie Makerin. :) Tein ensin pari kokeilua ja kun alkoi sujumaan, tein pienen videon kun ratsastin kesällä Lean kanssa. Itse tykkään tästä, musa on kieltämättä vähän ärsyttävä, mutta ei voi mitään. Kertokaa toki kommenteissa mitä tykkäsitte. ;)
Tää ei kuitenkaan tarkoita sitä, että alkaisin tekemään videoita, katsotaan nyt. Syinä se, että mulla ei ole videokameraa, vaan tuo surkea dikikamera, jolla tämänkin videon olen kuvannut.


6 kommenttia:

  1. Anonyymi16.11.13

    Hyvä video vaikka se mun koneella pätki aika paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla se ei pätki :o Mutta kiva että tykkäsit! :)

      Poista
    2. Mullakaan ei pätki. Tää oli ihan kiva, itsellä ei ole MINKÄÄNLAISTA kameraa jolla kuvaisi blogiin, niimpä yleensä tuleekin tekstiä ilman kuvia, tai vanhoilla kuvilla höystettynä ;) Mä tykkään sun blogista, sulla on ihania heppoja ♥

      Poista
    3. Kiitos, Jensku! Hepatkin kiittää kehuista. ;)

      Poista
  2. Anonyymi16.11.13

    Todella kiva blogi! :-) Liityin! Liitythän minun? http://nummelankeprut.blogspot.fi/ + Uusia heppakuvia tulossa!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiva kun liityit lukijaksi! Voin käydä liittymässä blogiisi. :)

      Poista