14.6.2013

Leirikuume, kipeät hampaat & muuta kivaa

Moi, hieno otsikko. Mut faktaa.
Tänään tuli kauan odottamani leirikirje Sailan tallin kesäviikonloppuleirille 26.-28.7. :D Sain leirikuumeen, jonka innoittamana oon tehnyt yhdestä vanhasta vihosta leiripäiviksen. Tulostin kolmesta Sailan tallin ponista (Zico, Kalle ja Muppe) kuvat ja liimasin ne kanteen ja sitten vielä tulostin tekstin "Sailan tallin kesäviikonloppuleiri 26.-28.7.2013".
Ja tuohon kipeisiin hampaisiin sen verran, että sain eilenä (13.6.) ylähampaisiin kiskon, vai mitkä ne nyt on. Kivaa yrittää syödä, kun sattuu niin kauheesti. :(
Ompa edustava kuva. Mutta tollaset. Oikeastaan oon ihan ilonen, että mulla on noi, että saan sitten suorat hampaat. Ja noiden lisäks mulla on vielä yhet toiset raudat syvemmällä suussa, en nyt muista niiden nimeä. +Mulla on niskaveto pitää käyttää yöllä)
Sitten vähän aikaisempiin  päiviin. Tiistaina käytiin vaan Krissen kanssa maastossa ft. Leo ja Krissen tekemä aasi, jonka kai myy.


 Keskiviikkona aamulla satoi vettä, oliko se nyt edes yllätys. Iltapäivällä menin kuitenkin Kekellä koulua. Ekaa kertaa vissiin sillä ponilla. Mutta sain ainakin mielestäni tosi kivoja kuvia, eikä edes heilahtanut, pahasti ainakaan. :)
Joo, tiedän että mun jalat taaipuu tollai oudosti taaksepäin. En tiiä miks. Ja oikeesti ne taipuu viel enemmän, mut tossa yritän pitää ne  "normaalina".

Rimppakinttu. :D








Ratsastuksen jälkeen kuvasin niitä kuvia varustepostaukseen, minkä jo ehdinkin tehdä. Ja olihan niitä vähän epäonnistuneempiakin kuvia:

Riimu ei näy kunnolla.

Suitset ei erotu Bluesta.
Joo, nyt joku saattaa ihmetellä, että Blue? Totta, Ken tuo on. Tai oli. Itseäni ei meinaan miellyttänyt tuo FS Mr. Gentlemen swift "Ken", joten vaihdoin sen: FS Bluestreak "Blue". Tykkään tosta nimestä tosi paljon, koska keksin sen Transformersista, lempparistani. Ne kaikki elokuvat ja sarjat, <3!
E/ Huomatkaa, että toi "Transformersista", on linkki. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti