24.1.2013

Tylsyys iski...

...Suomeksi siis sain kohtauksen alkaa tekemään kaikenlaista kivaa.
Oon ollut kaks päivää kipeenä, just sopivasti ne päivät, ku on kolmeen koulua. :'D Muttaku, tahtoo ulos. Huomenna on PAKKO mennä kouluu, haluan meinaan ratsastelemaan kepsusilla.
Eilen piirsin oikeen urakalla. Ja otin myös teidän (huiman 2:n) lukijoiden iloksi kuvia niistä. Kaikki on hevosista, koska en osaa piirtää mitään muuta. :DD VitsiVitsi, osaan mä. Ehkä...


Ompa taas edustava kuva


Älkää välittäkö oikean yläkulman tekstistä, kiitos. :3 Ei se edes näytä russilta...



Toi rautalanka EI mene hevosen kurkusta läpi! :'D

Älkää katsoko, ruma!

Toinen edustava kuva. Zicoa mä tosta epätoivoisesti yritin.
 Nuin. En mä sitten muuta tehnytkään. Ai nii, äiti ilmoitti eilen, että ilmoitti mut ja Nean Sailan tallin kesäviikonloppuleirille! Jes! Ens kesä on sitte neljäs kerta jo. Tykkään paikasta tosi paljon ja ton vikan kuvan kuvatekstin linkin poni on Sailan tallilta ja mun lemppari. <3

Tänään olin vielä kotona, ni kävin kahmasemassa kaikki kuusi heposta sisälle. Ensitöikseni tyhjensin Lassen ja heitin kaappiin, en mä sillä mitään enään tehnyt... Sitten irrotin Dimiltä korvat (xD), tyhjensin ne (koska ne oli täytetyt) ja ompelin uudelleen kiinni. En tykännyt yhtään, kun ne oli täytettynä sellaset muhkurat, ja roikkui sivuilla. Onhan ne yhä sivuilla, mutta paljon mukavemmat. Pitäis kyllä varmaan hankkia jotain rautalankaa, kun ne ei tahdo ton otsatukan takia pysyä kunnolla pystyssä, kun pehko tursottaa joka suuntaan.

Sori, heilahtanut kuva. :( Kuva ei kyllä anna parhainta mahdollista kuvaa ruunasta. Lepakko.
Tein myös Tedille riimunnarun, joka on pinkki, kun orille se väri on kuin tehty! :3 Jatkoin myös Aten uuden riimunkutomista (jep, kudon Atelle riimun) ja aloitin Rontille vaaleanvihreitä korvahuppuja.

Aten tulevan riimun niskahihna ja poskihihna (vissiin) Pyydän anteeksi kaunista heppapeittoa.

Roudasin myös kaikkien suitset sisälle. Ja näköjään myös Tedin riimun.

Ponit (ja hevoset) orrella... Sängynlaidalla???

Tedin riimu. Ja hieno matto, eix jea?
Rontin (keskeneräisestä) korvahupusta en ole vielä ottanut kuvia, laittelen niitä sitten kun saan valmiiksi.

Lukeeko näitä kukaan?? Laittakaa nyt sitä kommenttia, että tiedän, että vaivaudutte edes lukemaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti