1.1.2013

Harjoituskisat 1.1.-13

Nea piti pienet harjoituskisat huimalla neljän hengen porukalla! Ei sinne kyllä enempää kutsutukaan.
Itse olin Rontilla liikenteessä, jotta ori saisi vähän harjoitusta ja kokemusta. Ihan kokeilumielellä olin mukana.

Inkun upee kaatuminen. :'D



Ristikkoluokassa MELKEIN unohin radan, mut mun upeilla ninjaliikkeillä pääsin läpi ja puhtaasti. Seuraava luokka olikin sitte 40-50 cm ja MELKEIN taas unohdin radan. :D 50-60 cm luokan pääsin puhtaasti läpi, jee! 70-80 cm olikin sitte täysi epäonnistuminen. Vannotin muille, että pääsen ainakin ekan esteen, mutta mitä kävikään? No, pääsin ainakin ekan esteen, mut putosin Rontilta sitte toisella esteellä. xd Mähän sanoin, että pääsen ainakin ekan ja mähän pidän lupaukset!

Sijoitukset oli seuraavat:
Ristikko:
2. sija
40-50 cm:
1. sija
50-60 cm:
3. sija
70-80 cm:
Hylätty

Tosi tyytyväinen kuitenkin olin, olihan nää vasta harjoituskisat. :)






Ja varmaan mulla ei ollu korkeemmist luokista kuvia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti