28.12.2012

Like an army, falling, one by one by one

Otsikko on soinu mun päässä koko päivän. Siltä joululahjalevyltä.
Tänään (28.12.12.) oli sit synttärit. Yhyy, en haluu olla kolmetoista. Epäonnen luku. 12 oli kivempi. >:(
No, mutta. Lahjoja sain äitiltä sekä tämän miesystävältä. Yllä olevan hupparin sain äitiltä, mutta sen väri oli pinkki. Mulla on jo toi keltanen. Jos toi on keltanen, näyttää kyl vihreelt...
Sitte sain Linkin Parkin levyn, Living Thingsin. <3 Joo, se on julkastu vuonna 2000, mut hyvä se on silti.

Myohemmin päivällä lähin maastoon Wallulla. Melkein heti Wallu alkoi pyytelemään laukkaa, mutta annoin sen vaan ravata. Päästeltiin vähäsen yhellä traktoripolulla ja köpsöteltiin sitten loppumatka kun jalas tuntu sen verran ilkeeltä, että...
Jäin vielä siivoilemaan tallia ja harjailemaan heppoja ja sitten otinki Aten ja lähdin kaverin kanssa maastoon. Samaan mettään, tottakai. Atella oli kyllä aika hauskaa ja sain sen jopa kulkemaan edellä! (Atte kun ei tykkää mennä muiden edessä) -8 pakkasta ja hirveän kuuma, miten mahdollista??
Hyppättiin vielä esteitä, kun energiaa riitti ja saatiin jostain päähämme kokeilla hypätä 80 cm tasajalkaa. Ja miten kävikään... Reväytin jalan, hyvä minä. Pikkusen särki, onneks ei enää. <3

Oon aina miettiny et mitä tolle puulle on käyny. :'D

Wallu <3



Illalla Nea piti vielä mulle ja kahelle muulle tunnin. Rontilla olin liikenteessä, ori oli kyllä aika laiska. Mikä on harvinaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti